Maestra

en del af Aarhus Korskole

Om koret

Maestra er et pigekor med fokus på moderne og rytmisk a cappella musik ledet af Malene Rigtrup.
Hvis du har lyst til at arbejde seriøst med musikken, blive udfordret musikalsk, give fede koncerter og få lov til at arbejde med eksperimenterende musik, er Maestra et oplagt kor for dig.
Du vil blive en del af et kor, der deltager i mange koncerter og projekter.
Derfor forventer vi et stabilt fremmøde, og at du øver dig hjemmefra.
Udover den almindelige øvetid er der gruppeprøver ca. en gang om måneden, onsdag eftermiddag.
Der skal også påregnes tid til timer i solosang i løbet af året, ca. en gang hver anden måned.

16-25 år

Stemmeprøve

Som udgangspunkt er der optagelsesprøver i juni/august samt januar. Man tilmelder sig ventelisten og vil blive kontaktet, hvis der bliver en plads ledig i løbet af året.
For nærmere detaljer omkring indhold og omfang af optagelsesprøven, skal du kontakte underviseren.

Sæson  24/25 (12. august - 27. juni)

Kor

Maestra:
705 kr. / rate*

Maestra
(hvis du er instrumental- eller sangelev på Musikskolen)
 225 kr. / rate*
Administrationsgebyr: 100 kr. / sæson