Sammenspil, orkestre og bands

Bands og rytmisk sammenspil

Vi spiller pop, jazz og andet godt.

Orkesteret er for blæsere og rytmeinstrumenter. Vi skal spille sammen, have det sjovt og spille koncerter.

Undervisere: Michelle Knudsen kmiso@aarhus.dk og Kirsten Pedersen kirsped@aarhus.dk

Varighed: 45 min.
Orkesteret er først og fremmest for Musikskolens instrumental- og sangelever, men er der plads i orkesteret og er du dygtig nok til at være med, kan du deltage efter en snak med underviserne.

Det er gratis at være med i orkesteret

• NY SÆSON 23/24, Åby Skole, mandag kl. 15:00-15:45 ved Kirsten Pedersen og Michelle Knudsen

Blæseorkestre

Strygeorkestre