Fritidspas

Fritidspas kan benyttes til betaling af undervisning på Aarhus Musikskole. Gør man brug af sit fritidspas bliver man bevilget halv friplads til ét fag pr. barn pr. sæson.

Ønsker du at benytte Fritidspasset til betaling, skal vi bruge dit barns navn og fritidspasnummer.

Du kan enten skrive begge dele i en mail, eller tage et billede af Fritidspasset, hvor vi kan se navn og fritidspasnummer tydeligt, og sende det til os på musikskolen@aarhus.dk.

Som udgangspunkt vil vi bruge hele Fritidspasset, medmindre andet er oplyst ved aflevering.

HUSK, der skal afleveres gyldigt Fritidspas ved hver ny sæson.
Vi gemmer ikke et Fritidspas, fra sæson til sæson. Heller ikke inden for samme kalenderår.

Afleveringsfrist:

Så snart dit barn er startet til undervisning på Musikskolen kan I aflevere Fritidspasset til os.

Frist for aflevering er senest tre uger inden betalingsfristen af gældende rate.
Modtager vi fritidspasset senere, vil det først blive benyttet til næste rate.

• Betalingsfrist for 1. rate: 1. november (frist for aflevering er den 10. oktober)
  • Betalingsfrist for 2. rate: 1. februar (frist for aflevering er den 10. januar)
  • Betalingsfrist for 3. rate: 1. maj (frist for aflevering er den 10. april)

Læs mere om fritidspas her