Folkeskole og daginstitution

Aarhus Musikskole er på banen med tilbud om musikundervisning til daginstitutioner, SFO’er og folkeskoler i Aarhus Kommune

Aarhus Musikskole tilbyder en bred vifte af musikundervisning, som spænder fra inspiration over undervisningsforløb, lærertimer og kompagnonordninger. Vi har stor erfaring med musik i institutioner, skoler og SFO'er, og hvad enten I er på udkig efter et komplet eller skræddersyet forløb eller måske bare inspiration og sparring, så har musikskolen meget at byde på!

Læs mere om alle vores spændende tilbud herunder og snyd ikke jer selv for World Music Center - det første af sin art i Norden med spændende og farverig musikundervisning, hvor afrikanske, caribiske og indiske undervisere danser og synger med børnene.