MTA - Rytmisk trommer

Som rytmisk trommeslager på MTA deltager man i fællestimer to gange om måneden. Den ene fællestime (typisk en tirsdag i måneden kl. 16.00), hvor man mødes med de andre MTA trommeelever. Her spiller man både sammen med hinanden (oftest tekniske rudiment-stykker) og man spiller for hinanden. (fx numre man hver især arbejder med eller er i gang med at lytte af). Det er et fantastisk forum at mødes og udveksle ideer og erfaring i. Her får alle elever indblik i, hvad hinanden går og arbejder med. Meget lærerigt.

Yderligere mødes man også en fredag hver måned (kl. 15-17), hvor der er fællestimer med MTA guitarister og bassister. Her spiller vi en del af de numre, vi har arbejdet med i timerne, og får prøvet det af i en "rigtig" sammenspilssituation.

Undervisningen foregår i Officersbygningen, Vester Allé 3, 8000 Aarhus C.

Datoer meldes ud snarest