Musikværksteder

Spirevipperne

Om holdet

Spirevipperne kan være en fortsættelse af musik og bevægelse, men det er ikke et krav for at deltage.
I møder forskellige instrumenter og lærer om alt det, musikken består af. Vi skal selv prøve at holde og spille på forskellige instrumenter.
Vi vil lege med at synge, lære om noder, rytmer, toner, og vi vil spille sammen på xylofoner, trommer og andre instrumenter.
Der er mulighed for at møde mange forskellige instrumenter og mange forskellige mennesker, og måske møder du lige præcis det instrument, DU gerne vil spille på.
Kort sagt: Kom og vær med!

Der er maks. 10 deltagere på holdet, og forældrene deltager ikke.

0.-1. klasse

Priser og regler

Læs mere her om priser og regler

Har du brug for hjælp, er du velkommen til at kontakte os på musikskolen@aarhus.dk eller tlf. 89 40 99 21