Sammenspil, orkestre og bands

Bands og rytmisk sammenspil

Vi spiller helt enkle arrangementer, blues, pop og rock.
De fleste musikanter vil være fra Åby Skoles projekt Trut og Blæs - men alle er velkomne.
Vi får brug for en trommeslager, en bassist og en klaverspiller.

Orkestrene er først og fremmest for Musikskolens instrumental- og sangelever, men er der plads i orkestret og er du dygtig nok til at være med, kan du deltage i orkestret efter en optagelsesprøve.
Det er gratis at være med i orkesteret.

Underviser og kontaktperson: Thor Erik Gilbert Langset, telefon: 26 17 08 20, e-mail: mail@gilbertmusik.dk

Har du brug for hjælp, er du velkommen til at kontakte os på musikskolen@aarhus.dk eller tlf. 89 40 99 21.

Blæseorkestre

Strygeorkestre