Det store trommeshow

Onsdag den 27. april 2022 10.30-12
på Dokk1

For børnehaver, indskoling, mellemtrin og udskoling.
Præsenteres af elever fra Aarhus Musikskole, Musiktalent Aarhus og MGK-Ø (5-20 år).
Arrangementet er gratis for alle men kræver tilmelding som åbner snarest her på siden.

”Det store trommeshow” er et unikt trommeshow der bliver leveret af 60 børn og unge i alderen 5-20 år og publikum inviteres til at være aktivt med i koncertens ouverture ”Megabeat” som også afslutter koncerten.
Koncerten består af musikstykker og kompositioner for et bredt udsnit af slagtøjsinstrumenter. Man møder selvfølgelig trommesættet, men der bliver også mulighed for at høre og stifte bekendtskab med marimba, surdo, djembe, caixa, murerbaljen, backtrack og meget andet.

Megabeat for alle
Koncerten starter og slutter med ”Megabeat”. Her har i mulighed for at deltage aktivt i koncerten og I får også muligheden for at forberede jer! Publikum kan medvirke med et bodybeat, en sang og et ”dance move”.

Koncerten varer ca. 75 minutter.

Bestil billetter her

Herunder finder du tre videoer som du kan bruge til at forberede dig.

Videoer

Et bodybeat